TCR – Teller Cash Recycler czyli nasz nowy pomocnik i nowa technologia w Oddziałach. | Krok do przodu
TY

TCR - Teller Cash Recycler czyli nasz nowy pomocnik i nowa technologia w Oddziałach.

Automat kasjerski to urządzenie stosowane od wielu lat w bankowości oddziałowej. Wspiera doradców w codziennej pracy dzięki zautomatyzowaniu wymagających procesów związanych z obrotem gotówki.

Oddział przyszłości to miejsce przyjazne Klientowi. Dlatego staramy się zrobić wszystko, aby z perspektywy Klienta dostarczyć mu prosty proces wpłaty i wypłaty gotówki. Z naszej perspektywy natomiast należy zabezpieczyć co najmniej kilkanaście mniejszych podprocesów, m.in. zasilenia, odprowadzenia, segregowania, rozpoznawania, liczenia, uzgadniania, przechowywania, raportowania, organizacji dostępów i wiele, wiele innych. Dlatego aby móc efektywnie połączyć te kilkanaście podprocesów potrzebujemy wsparcia nowoczesnej technologii.

Urządzenie, które wybraliśmy, pomoże nam w wielu tych procesach, jednocześnie zachowując to, co najważniejsze dla naszych Klientów, czyli Waszą asystę przy transakcjach kasowych. TCR pomoże nam również w organizacji całego procesu obrotu gotówki. Z pewnością nie zmieni to charakteru relacji Doradca – Klient.

TCR działa jak nowoczesny bankomat z funkcją wpłatomatu. Jedną z najważniejszych cech urządzenia jest to, że zgromadzone w nim środki traktuje się jako przeliczone, do których dostęp ma każda z osób pełniąca funkcje kasowe. Ta cecha będzie widoczna dla Was na co dzień, gdzie niemal całkowicie redukujemy czas stresującej procedury przeliczania gotówki. Ta funkcja będzie szczególnie pomocna podczas zastępstw, zmian czy oddelegowań, gdzie szybki proces przekazywania gotówki pozwoli nam efektywniej wykorzystać czas na obsługę Klienta.

Kolejną, niezwykle ważną cechą jest dostępność – jesteśmy gotowi do obsługi gotówkowej już w chwili uruchomienia programu kasa.www. Wiele cech i korzyści nie wynika tylko z samego urządzenia, a z całego procesu, który zoptymalizuje wiele czynności m.in.: procesy bezpieczeństwa, administracyjne i sprzedażowe na stanowisku TCR. Klientom natomiast będziemy mogli zapewnić jednakowy standard obsługi, damy możliwość realizacji całego procesu przy jednym stanowisku – od oferty, przez podpisanie umowy, po wypłatę środków.