„No dobrze, ale jak to będzie wyglądać, gdzie będzie stało i jak będziemy z tego korzystać?” | Krok do przodu
AKTUALNOŚCI

„No dobrze, ale jak to będzie wyglądać, gdzie będzie stało i jak będziemy z tego korzystać?”

To jedno z najczęstszych pytań jakie słyszymy od Was. Część z Was uczestniczyła w warsztatach, podczas których testowaliście prototypy nowych biurek. Co o nim sądzą Wasze koleżanki i koledzy? Sprawdźcie!

Jedną z pierwszych myśli o TCR jest: „No dobrze, ale jak to będzie wyglądać, gdzie to będzie stało i jak będziemy z tego korzystać?”. To dla nas wszystkich bardzo ważny element tego projektu. Jest połączeniem wielu potrzeb: ergonomii i wygody pracy Doradcy, komfortu Klienta, zapewnienia bezpieczeństwa oraz możliwości realizacji procesów operacyjnych i sprzedażowych na jednym stanowisku.

 

Zbudowaliśmy prototyp mebla (możecie zobaczyć na załączonych projektach) i poddaliśmy go wielu próbom, z których najważniejszy był etap testowania przez przedstawicieli Oddziałów. Nie było więc zaskoczeniem, że efektem tych warsztatów było ponowne skierowanie uwag do projektanta.

 

Z kilkoma opiniami Uczestników zapoznacie się poniżej. Wasi Koledzy i Wasze Koleżanki zauważyli następujące plusy:

 

„Praktyczne są rozwiązania związane z rozbudową biurka, obrotowa liczarka wraz z kołnierzem itp.” – Beata Staniec – Oddział Kielce

 

„Funkcjonalne, bardziej przestrzenne i nowoczesne”. – Marzena Nowak – Oddział Tczew

 

„Dzięki TCR i multisejfom zaoszczędzimy sporo czasu, który obecnie poświęcamy na zasilenia, odprowadzenia i codzienne liczenie gotówki na zamknięcie dnia. […] Nowe biurka będą miały wystarczająco dużo miejsca do swobodnej pracy, a dodatkowe boczne osłony zapewnią komfort obsługi klienta. […] Dla klientów kasowych będzie dłuższy czas oczekiwania na wpłatę, ale uważam że jest to kwestia przyzwyczajenia i okazja dla klientów na zapoznanie się z nowymi możliwościami dokonywania wpłat poprzez kanały zdalne”. – Marzena Adamska – Oddział Toruń

 

Przedstawiciele Oddziałów wyróżnili następujące wyzwania:

 

„Moje jedyne obawy wiążą się z ograniczonym miejscem przy stanowisku na dokumenty niezbędne do zawierania umów kredytowych i obsługi posprzedażowej, np. OWU, ulotki, wnioski klientów, czekoladki, pieczątki itp.”–  Beata Staniec – Oddział Kielce

 

Doradcy podzielili się również innymi opiniami:

 

„Po zapoznaniu się ze sprzętem nie jest on taki “straszny”.” – Marzena Adamska – Oddział Toruń

 

„Inne podejście w obsłudze zarówno po stronie doradcy jak i klienta, będzie to swego rodzaju powiew “świeżości” i innowacyjności”. – Aneta Woźniak – Oddział Kalisz

 

„Urządzenie sprawia wrażenie “przyjaznego” i podejrzewam, że będzie ono bardzo intuicyjne w obsłudze”. – Dorota Klimczuk – Oddział Łódź

 

To były bardzo cenne warsztaty i rzeczywiście okazały się szersze niż tylko konsultacja funkcjonalności biurka. Mogliśmy porozmawiać o pomysłach i procesie, poznać maszynę TCR, zobaczyć jak działa. Dostrzegamy dużo korzyści, ale także widzimy wyzwania, które będziemy próbowali jak najefektywniej i najlepiej zaadresować. Między innymi pod lupę weźmiemy przestrzeń na przechowywanie dokumentów (tu zapewniam, że wykorzystamy każdą możliwą do zagospodarowania przestrzeń) oraz wyzwanie w postaci organizacji zarządzania kolejką, co będziemy wypracowywać podczas warsztatów dotyczących standardów obsługi Klienta.

 

Wracając do samego biurka, po cennych uwagach z warsztatów już niebawem chcemy wykonać upgrade prototypu. Nie możemy się już doczekać dostawy i kolejnej sesji testów – również z Waszym udziałem.